Sdílet

Od nového roku bude vždy v pondělí pro Vás občany otevřena hořická radnice o hodinu déle. Tedy do 18.00 hodin.
Je zatím snaha vyjít vstříc občanům, hlavně těm, kteří mají dlouhou pracovní dobu nebo dojíždějí a do Hořic se vrací pozdě a mají problém zajít na náš úřad v běžných pracovních hodinách. V pondělí proto prodloužíme otevírací dobu úřadu do osmnácti hodin, což je o hodinu déle než dosud,” poskytl vyjádření starosta Hořic Aleš Svoboda pro Nové noviny.

V ostatních dnech zůstává pracovní doba beze změn. A to i přesto, že hořická radnice zatím příliš nebrala ohled na jednotlivé dny v týdnu rozdělené na takzvané úřední a neúřední dny. “Informaci o pracovní době budeme aktualizovat a veřejnost zároveň seznámíme s návštěvním režimem úřadu ve všech dnech v průběhu pracovního týdne. Lidé si dosud mohli přijít vyřídit své úřední záležitosti v kterýkoliv den v průběhu pracovního týdne, ale protože se úředníkům hromadí nevyřízené případy na stole, tak pátek bude nově jako neúřední den. Pokud si ale předem domluví osobní schůzku, pakliže úředník bude mít čas se jim věnovat, pak mohou přijít i v pátek,” doplnil starosta.

V ostatních dnech mohou lidé i nadále navštěvovat hořický městský úřad kdykoliv bez omezení, podle starosty by si však raději měli v úterý a ve čtvrtek na úřad předem zavolat, zda je pracovník na pracovišti, nebo třeba na místním šetření mimo budovu.





Úřední hodiny Městského úřadu Hořice od 1.1.2019

Pondělí 8.00 – 12.00 a 13.00 – 18.00 (úřední den)
Úterý 8.00 – 12.00 a 13.00 – 15.00 (úřední den – na objednání)
Středa 8.00 – 12.00 a 13.00 – 17.00 (úřední den)
Čtvrtek 8.00 – 12.00 a 13.00 – 15.00 (úřední den – na objednání)
Pátek 8.00 – 12.00 a 13.00 – 13.30 (není úřední den, mimo dokladů a pokladny)

V úterý a ve čtvrtek nelze zajistit přítomnost všech zaměstnanců například z důvodů šetření v terénu, služebních cest, povinných seminářů, proto je doporučeno si po telefonu nebo e-mailu sjednat schůzku.
S kontaktem na konkrétního zaměstnance Vám poradí pracovnice podatelny na telefonu 492 105 411. Kontakty na všechny zaměstnance rozdělené podle odborů úřadu najdete webu www.horice.org v odkaze Kontakty.

Úřední hodiny podatelny a sekretariátu starosty a tajemníka od 1.1.2019

Pondělí 7.30 – 12.00 a 13.00 – 18.00 hod.
Úterý 7.30 – 12.00 a 13.00 – 15.00 hod.
Středa 7.30 – 12.00 a 13.00 – 17.00 hod.
Čtvrtek 7.30 – 12.00 a 13.00 – 15.00 hod.
Pátek 7.30 – 12.00 a 13.00 – 13.30 hod.

zdroj: horice.org


Warning: A non-numeric value encountered in /web/htdocs4/horicakcz/home/www/wp-content/themes/Newsmag/includes/wp_booster/td_block.php on line 352

Komentovat